Jak narysować Ant-Mana

Podziel się ze znajomymi:

S
  • Jak narysować Ant-Mana 1
  • Jak narysować Ant-Mana 2
  • Jak narysować Ant-Mana 3
  • Jak narysować Ant-Mana 4
S
  • Jak narysować Ant-Mana 5
  • Jak narysować Ant-Mana 7
  • Jak narysować Ant-Mana 8
  • Jak narysować Ant-Mana 9
  • Jak narysować Ant-Mana 10
  • Jak narysować Ant-Mana 11
Rysowanie Ant-Mana jest świetnym ćwiczeniem dla tych, którzy chcą zrozumieć, jak złożone są postacie komiksowe. Poniżej znajdziesz krok po kroku, jak narysować Ant-Mana. Materiały: - Ołówki HB, 2B i 4B - Gumka - Kartka papieru (najlepiej w formacie A4) Krok 1: Szkic postaci 1. Zacznij od narysowania ogólnego szkicu postaci w pozycji, jaką chcesz przedstawić. Użyj prostych kształtów i linii, aby zarysować głowę, tułów, ręce i nogi. Krok 2: Kontury głowy i hełmu 1. Dodaj kontury głowy i hełmu. Ant-Man ma charakterystyczny hełm, który jest dość skomplikowany, więc zwróć uwagę na detale jak anteny i wizjer. Krok 3: Tułów i kostium 1. Rysuj tułów, zwracając uwagę na szczegóły kostiumu. Ant-Man ma na sobie pancerz, więc pomyśl o liniach i kształtach, które oddają jego strukturę. Krok 4: Ręce i nogi 1. Dodaj ręce i nogi. Pamiętaj o rękawicach i butach, które są również częścią jego kostiumu. Krok 5: Dodanie detali 1. Teraz, gdy masz podstawową formę, dodaj detale takie jak pas, logotyp na piersi i wszelkie inne elementy, które są charakterystyczne dla Ant-Mana. Krok 6: Cieniowanie i wykończenie 1. Użyj miękkich ołówków do cieniowania i dodania głębokości do rysunku. 2. Ustal ostateczne kontury, a potem ostrożnie wymaż niepotrzebne linie szkicu. Ciekawostki: 1. Ant-Man to postać z komiksów wydawanych przez Marvel Comics, stworzona przez Stana Lee, Larry’ego Liebera i Jacka Kirby’ego. Pierwszy raz pojawił się w "Tales to Astonish" 35 w 1962 roku. 2. Istnieje kilku różnych Ant-Manów w komiksach Marvela, ale najbardziej znani to Hank Pym, Scott Lang i Eric O'Grady. 3. Ant-Man posiada zdolność zmiany swojego rozmiaru, od mikroskopijnego do gigantycznego, dzięki specjalnym cząsteczkom Pyma. Jeżeli coś nie wyjdzie za pierwszym razem, nie zniechęcaj się. Rysowanie postaci komiksowych wymaga praktyki i zrozumienia zarówno anatomii, jak i szczegółów charakterystycznych dla każdej postaci.